بارگیری...
خانه -> بلاگ
  • Follow Siavash on Twitter
  • Add Siavash on Facebook
  • Follow Siavash on Google+
بات:

مشكلات امنیتی كلوب.كام
(پست شده در تاریخ 2008/09/12, 09:23:16)

ویرایش شده در تاریخ 24 شهریور 1387، ساعت 12:02

خوشبختانه این مشكل توسط طراحان كلوب اصلاح شد. سرعت عمل این تیم در برطرف این مشكل جای تقدیر دارد.
در صورتی كه كنجكاو هستید می توانید فیلم استفاده از این باگ قبل از اصلاح شدن را در انتهای این بلاگ در قسمت این باگ در عمل ببینید.
آن دسته از دوستانی كه علاقه مند به دانستن نحوه ی اصلاح این مشكل توسط طراحان كلوب هستند می توانند به بخش این باگ توسط طراحان كلوب اصلاح شد رجوع كنند.

معرفی كلوب.كام، بزرگ ترین جامعه ی مجازی ایرانی

شاید خیلی از شما با سایت كلوب.كام آشنا باشید یا توی اون عضو باشید.
این وبسایت یكی از معروف ترین وبسایت های ایرانی هست و در رنكینگ Alexa بعد از بلاگفا دومین وبسایت ایرانی هست.
در این وبسایت تقریباً تمامی پارامتر های یك سایت وب 2 خوب رعایت شده و من واقعاً افتخار می كنم كه همچین سایتی توسط یك گروه ایرانی نوشته شده.
چند روز پیش ساعت 3 نصف شب یكی از دوستان از طراحی حرفه ای این سایت تعریف می كرد و من هم كنجكاو شدم تا عضو این جامعه ی مجازی بشم.

ورود به كلوب

بعد از نیم ساعت گشتن توی كلوب متوجه ساختار خیلی خوب این سایت با توجه به ترافیك بالاش شدم.
جداً ساپورت یك سایت با 2 هزار كاربر در یك لحظه كار آسونی نیست. اونم یك سایت كه بخاطر سیستم چتش هر 20 ثانیه یك Request به سرور میده!
پنجره ی گفتگوی زنده
Question level 1 ببخشید منظورتون از Request فرستادن به سرور چیه؟ برای چی این كار رو می كنه؟
Answer " سوال خوبیه! اگر با سیستم كلوب كار كرده باشید متوجه می شید كه وقتی یك شخص دكمه ی شروع گفتگوی زنده با شمارو می زنه یك پنجره بالا سمت چپ باز می شه و به شما این موضوع رو اطلاع میده.
در حال حاضر متود رایج برای ارتباط كلاینت یا مرورگر شما و سرور سایت یك طرفه هست. به این صورت كه مرورگر می تونه به سرور بگه كه من یك سری اطلاعات جدید می خوام. حالا اگر بخوایم اطلاعاتی از سرور به كلاینت داده بشه و زمان اون مشخص نباشه مرورگر شما باید هر چند مدت پیغام یا Request ای به سرور بفرسته تا ببینه آیا اطلاعات جدیدی موجود هست یا خیر. سایت كلوب هم هر 20 ثانیه پیغامی به سرور میفرسته تا ببینه آیا كاربر پیغام زنده ای داره یا نه! در صورتی كه پیغامی موجود بود پنجره ای ظاهر می شه و به شما این موضوع رو خبر میده.البته Comet یه راه حل جدید در برنامه های وب هست كه این مشكل رو می تونه حل كنه. "
Question level 1 من هیچی از این مطالبی كه گفتید نفهمیدم!
Answer " خوب خیلی مهم نیست البته اگر اجازه بدید بقیه ی ماجرا رو تعریف كنم. "

كلوب به عنوان یك بانك خیلی مفید برای كارهای تحقیقاتی

با كمی بیشتر گشتن متوجه شدم این سایت چه منبع خوبی برای جمع آوری یك بانك اطلاعاتی جهت كار های تحقیقاتی هست و از اطلاعات افراد و ارتباطاتشون و همینطور عكس هاشون استفاده ی خیلی مفیدی جهت آموزش نرم افزارهای با قابلیت یادگیری می شه كرد.
Question level 3 میشه لطف كنید در این مورد بیشتر توضیح بدید؟
Answer " البته! در حال حاضر بحث یادگیری در كامپیوتر موضوع خیلی داغی هست. شاید برای خیلی از شما عجیب باشه، اما كامپیوتر هم قابلیت یادگیری داره. مثلا میشه با ارائه ی تعداد زیادی مثال بهش یاد داد در یك عكس صورت ها رو تشخیص بده. دقیقاً مثل آدم كه با دیدن تعداد زیادی صورت متوجه شده شكل كلی صورت به چه شكل هست. كامپیوتر حتی می تونه چهره ها رو تشخیص بده! یعنی مثلا بعد از ارائه ی چندین عكس از یك فرد و آموزش برنامه، از برنامه انتظار داشت بین چند صورت اون شخص رو تشخیص بده.
در حال حاضر حتی نرم افزار هایی ساخته شدن كه سن افراد رو از روی تصویر صورتشون حدس می زنن! اما برای آموزش این نرم افزار ها كه معمولا با شبكه های عصبی كار می كنند نیاز به تعداد خیلی زیادی تصویر صورت به همراه مشخصات هست. كلوب دقیقاً تمامی پارامتر های لازم رو داره! هر پروفایل یك عكس داره به همراه مشخصاتی نظیر سن، جنسیت، حتی قد!
یعنی مثلا می شه برنامه ای ساخت كه با استفاده از این تصاویر آموزش ببینه و با توجه به عكس صورت تشخیص بده اون شخص پسر هست یا دختر! "
Question level 3 خدای من! این خیلی جالبه! اما یك سوال دیگه! تمام عكس های داخل كلوب صورت نیستند. خیلی از افراد عكس طبیعت یا یك نماد رو بجای تصویر صورتشون قرار دادن، این موارد مشكلی ایجاد نمی كنه؟
Answer " سوال خیلی به جایی بود! حق با شماست! اما خوشبختانه در حال حاضر برنامه ها و ابزار خوبی جهت تشخیص اینكه یك عكس صورت هست یا نه وجود داره كه با دقت خوبی این كار رو انجام میده. اتفاقاً به خاطر وجود این ناخالصی میشه با این داده ها به صورت Supervised این ابزار رو تست كرد! این ابزار معمولا یك Threshold دارند كه هر چقدر مقدارش كمتر باشه سخت گیرانه تر یك عكس رو به عنوان صورت انتخاب می كنه ولی البته ممكن هست عكس هایی كه صورت هستند رو به عنوان غیر صورت دسته بندی كنه. اما اگر یك Threshold پایین انتخاب كنیم مطمئن هستیم اونایی كه به عنوان تصویر صورت دسته بندی شدن با احتمال خیلی بالایی تصویر صورت هستند. و بعد روی اون داده ها بقیه ی تحقیقات نظیر تشخیص سن یا جنسیت و ... رو انجام بدیم. "
علاوه بر این موارد اطلاعات خیلی مفید دیگه ای هم در سایت كلوب وجود داره كه ارتباطات افراد هست! شاید اول این اطلاعات به نظر مفید نیاد و مثلا فكر كنید فقط به درد مچ گرفتن بخوره! اما این طور نیست.

این اطلاعات خیلی ارزش مند هستند.با استفاده از این ارتباط ها و اطلاعات هر یك از پروفایل ها می شه یك گراف تشكیل داد كه افراد گره های این گراف باشن و ارتباط ها یال ها رو تشكیل بدن. با استفاده از این اطلاعات میشه خیلی چیز ها رو حدس زد و خیلی چیز ها رو پیش بینی كرد كه باز هم از موضوع های داغ این روز ها هستند.
به عنوان مثال سایت Facebook كه یكی از بزرگ ترین جوامع مجازی حال حاضر هست برای هر كاربر افرادی كه ممكن هست بشناسه اما در لیستش دوستانش نیستند رو حدس می زنه و به اون شخص معرفی می كنه!
یا این روز ها تحقیقات زیادی در ارتباط با Relationship Prediction صورت می گیره و هدف این هست كه ابزاری تولید بشن كه حدس بزنن آیا ممكن هست دو نفر در آینده ی نزدیك با هم دوست بشن یا خیر. یا مثلاً بهترین افرادی كه بدرد دوستی با یك شخص می خورند رو حدس بزنه. برای تمام این تحقیقات یك سری اطلاعات خام لازم هست كه جهت آموزش به نرم افزار بدیم تا به عنوان مثال این نرم افزار متوجه بشه افرادی كه سنشون 19 سال هست و پسر هستند بیشتر علاقه دارند با افرادی كه 17 ساله هستند و دختر هستند دوست بشن! كلوب حتی اطلاعات خیلی كامل تری داره مثل رنگ چشم! یعنی نرم افزار می تونه یاد بگیره معمولا پسر هایی كه 20 ساله هستند و موشون بور هست از دختر های با موی سیاه خوششون میاد! این ها واقعا اطلاعات با ارزشی هستند و در آینده ی خیلی نزدیك به ما خیلی می تونن كمك كنن.

حالا دیگه ساعت 4 شده بود و این سوال پیش اومده بود كه چطور این اطلاعات رو جمع آوری می شه كرد؟! البته جواب این سوال معلوم بود.
شاید خیلی از شما نئو (اولین بات خزنده ی یاهو! 360) كه حدوداً پارسال همین موقع ها 360 رو زیرو رو كرد و برای همه كامنت میگذاشت و در كمتر از 10 روز 15000 تا كامت داشت یادتون باشه یا حتی شاید به پروفایل خود شما هم كامنت داده باشه.
بله! هدف ساخته شدن اون بات هم همین بود با این تفاوت كه یاهو! 360 اطلاعات خیلی كمتری نسبت به كلوب داشت و مقدار خیلی خیلی بیشتری اطلاعات غلط داخلش وجود داشت.
همون لحظه بود كه من و یكی از دوستام بنام امید علیپور نوشتن این بات رو شروع كردیم و قرار شد بات من تمام افراد رو به لیست دوستانش اضافه كنه و اطلاعات پروفایل ها از جمله عكس، سن، جنسیت، قد و ... رو ذخیره كنه و بات امید به تك تك افراد پیغام خصوصی بده.
10 دقیقه نشد كه وقتی به سایت كلوب می رفتیم یك صفحه ی خالی میدیدیم! اولین حدسی كه زدیم این بود كه كلوب IP ما رو به خاطر درخواست زیاد بن كرده! اما خوشبختانه بعد از 30 دقیقه درست شد. بعداً متوجه شدم كه كلوب هر روز حدود ساعت 4 به مدت تقریبا نیم ساعت جواب تمام درخواست ها رو با یك صفحه ی خالی میده. احتمالا توی این مدت در حال آپدیت كردن Cache و Index كردن هست. اگر كسی دلیلش رو می دونه خوشحال می شم بدونم.
Question level 2 خوب معلومه دیگه! اون مدت زمان قطع شدن برقشونه!
Answer " من واقعاً از این جواب قانع كننده ی شما ممنونم! "

جمع آوری اطلاعات و صیانت از هویت كاربران

بعد از برگشتن كلوب به وضعیت عادی خودش حدود 30 دقیقه بعد یك بات آماده داشتیم كه از صفحه ی اول كاربران آنلاین شروع كرد و بعد دوستان اون افراد و بعد هم دوستان دوستان افراد ... رو به لیست دوستانش اضافه می كرد و اطلاعات مربوط به هر فرد رو ذخیره می كرد! یعنی دقیقاً همون اطلاعاتی كه برای كار تحقیقاتی نیاز هست...
Question level 2 وااااای! یعنی شماره تلفن من هم ذخیره كرده؟
Answer " شما مگه شماره تلفنتون رو داخل كلوب گذاشتید؟ "
Question level 2 نه!
Answer " خوب پس معلومه كه ذخیره نكرده... این بات كه از خودش نمی تونه اطلاعات استخراج كنه! تنها اطلاعاتی كه بقیه ی افراد می تونن ببینن رو می تونه ذخیره كنه و اطلاعاتی مثل شماره تلفن شما یا مثلا IP شما و ... رو كه هیچ كس نمی تونه ببینه این بات هم نمیبینه! "
Question level 3 اما به نظر من این كار اصلاً درست نیست! شاید كسی دلش نخواد اطلاعاتش ذخیره یا فاش بشه!
Answer " اول از همه كسی كه اطلاعاتش رو روی كلوب گذاشته یعنی قبول كرده همه اون اطلاعات رو ببینن! پس هیچ اطلاعاتی فاش نمیشه.اما خوب كلاً با شما موافقم! شاید كسی بخواد در آینده اطلاعاتش رو بر داره یا نخواد یك سری از اطلاعاتش جایی كه در دسترسش نیست ذخیره بشن! از اونجایی كه من خودم جزو همین دسته از افراد هستم برای این موضوع راه حلی پیدا كردم! اولاً این بات به هیچ وجه اسم، Email یا آیدی یاهو! هیچ پروفایلی رو ذخیره نمی كنه.تنها چیزی كه از هر شخص به عنوان یك كد شناسایی ذخیره میشه MD5 شده ی شناسه ی كلوب افراد هست. "
Question level 1 ببخشید! منظورتون از MD5 چیه؟
Answer " MD5 یه نوع الگوریتم كد كردن یك طرفه هست. مثلاً پسورد افراد در انجمن ها به این صورت ذخیره میشه. یكی از خاصیت های اصلی اون اینه كه قابل بازگشت نیست. یعنی مثلا اگر كلمه ی Siavash رو با استفاده از MD5 كد كنیم دیگه از اون رشته ی كد شده نمی تونیم به Siavash برسیم. پس در واقع تمام اطلاعات بدون مشخصات صاحب اونا ذخیره میشن و سعی كردم با این روش مشكل عدم اعتماد افراد رو حل كنم. "
Question level 2 من می تونم اطلاعاتی كه این بات از من ذخیره كردرو ببینم؟ میشه برام میل كنیدش؟
Answer " من همین چند لحظه پیش گفتم كه مشخصات افراد بدون هویتشون ذخیره می شن! پس یعنی همچین كاری نمی تونم بكنم! "
Question level 2 آهان! می خواستم مطمئن شم!

آمار و سرعت رشد نئو در كلوب

سرعت رشد نئو در كلوب خیلی بالا نبود و دلیل اصلیش هم محدودیت هایی بود كه داخلش گذاشته بودم.
این بات طوری تنظیم شده بود تا تقریبا هر 5 ثانیه یك درخواست به سرور كلوب بده. دلیلشم وارد نكردن فشار خیلی زیاد به سرور كلوب بوده. البته سرور ها و طراحی كلوب خیلی قوی تر از این هستن كه یك یا چند بات بتونه فشار خاصی به اون ها وارد كنه اما برای اطمینان محدودیت هایی روی بات قرار دادم تا مشكلی پیش نیاد.
این هم نمودار تعداد دوستان نئو بر حسب زمان (ساعت) برای 48 ساعت اول فعالیت این بات.
نمودار رشد نئو در 48 ساعت اول
در كل برای 189,062 نفر درخواست دوستی فرستاده شده و برای 28,223 نفر یادداشتی با متن درخواست دوستی فرستاده شده.و در كل اطلاعات 225,214 نفر استخراج و ذخیره شده.

دسترسی به پروفایل نئو

راستی! اسم این بات رو هم مثل بات های قبلی نئو گذاشتم و پروفایلش رو از اینجا می تونید ببینید.
اگر دوست داشتید می تونید پروفایل نئو در یاهو! 360 رو هم اینجا ببینید.

مشكل خیلی كوچك امنیتی در تصویر امنیتی كلوب

تصویر امنیتی سایت كلوب
تا اینجای كار خیلی سخت نبود! چون هیچ مانعی سر راه ساختن یك بات قرار نداشت! اما برای گذاشتن یادداشت یا فرستادن پیغام یا نقاشی یك مشكلی سر راه بود! البته برای 10 دقیقه...
مشكل این بود كه برای انجام این فعالیت ها نیاز به وارد كردن یك تصویر امنیتی بود. این تصاویر كه به Captcha معروف هستند كارشون جلوگیری از ورود بات ها به بخش هایی كه قرار نیست واردش بشن هست.
چون یك بات مثل یك آدم نمی تونه تصاویر رو تشخیص بده. البته توجه داشته باشید كه نگفتن نمی تونه، بلكه گفتم به خوبی آدم نمی تونه...خوب اما توی این مورد حتی نیاز به خوندن تصاویر هم نبود! چرا؟
بی شك توی هر سیستمی حتی به قدرت كلوب مشكلات كوچكی هم وجود دارند. یكی از مشكلات این سایت همین بخش بود.
این سیستم به این صورت كار می كنه كه هر عكس شامل سه عدد هست و هر مجموعه عدد یك كد مخفی هم داره كه داخل یك Input مخفی ذخیره میشه. وقتی كه یك یادداشت ثبت میشه، در سرور كلوب چك می شه كه آیا كد مخفی متعلق به همون مجموعه اعداد هست یا نه! اگر بود یادداشت ذخیره می شه و در غیر این صورت پیغامی داده می شه كه لطفاً كدامنیتی را درست وارد كنید.
خوب حالا مشكل این نوع كنترل چیه؟ خوب مشكل اینه كه این راه رو راحت میشه دور زد، به این صورت كه كافیه فقط یك بار یك مجموعه عدد و كد مخفی مربوط به اون مجموعه خونده شه و از اون به بعد هر بار همون مجموعرو وارد كنی و كد مخفی هم بصورت دستی همون كد قبلی بفرستی! اینطوری حتی نیاز به پردازش تصویر امنیتی هم نیست!
با این وجود حتی اگر این مشكل هم نبود، به خاطر سادگی ظاهر و كم بودن نویز در تصویر امنیتی كلوب، به راحتی می شد كاری كرد كه بات این تصاویر رو بخونه!چون رنگ رقم ها همیشه قرمز هست و سایز اونها هم ثابت هستند و فقط كمی می چرخند و همیشه از هم جدا هستند. پس با یك شبكه ی عصبی خیلی خیلی ساده می شه این ارقام رو خوند.
اگر به این موضوع علاقه مند هستید، پیشنهاد می كنم این آموزش رو كه در ارتباط با تشخیص حروف با شبكه های عصبی هست بخونید.
من یك برنامه برای خواندن تصویر امنیتی سایت كلوب نوشتم، هر كدوم از دوستان كه سورس این برنامه كه به زبان جاوا هست رو خواستن كافیه در نظرات درخواستش كنن تا براشون میل كنم.

در نهایت هم سایفر بات كه یك بات پاسخگو هست رو توی یاهو! مسنجر آنلاین كردم و در پروفایل نئو ذكر كردم كه افراد می تونن به این آی دی پیغام بدن و باهاش چت كنن...
لازم هست اینو بگم كه این بات حدوداً 4 سال پیش درست شده و برای زمان خودش بات نسبتاً خوبی بود امّا در حال حاضر یك بات پاسخگو می تونه خیلی هوشمند تر از سایفر باشه...

موارد جالب بعد از ساخته شدن بات كلوب

خوب بعد از ساخته شدن این بات و فعال شدنش، مثل بات های قبلی اتفاق ها جالبی افتاد و افراد مختلف نظرات جالبی رو مطرح كردن.
من متأسفانه نتونستم تمام نظر ها و پیغام ها رو بخونم، اما در كل چند مورد برام جالب بود.

اعتماد زیاد كاربران كلوب به یكدیگر

اولین مورد اینكه چطور 13000 نفر بدون اینكه كسی رو بشناسن و حتی یك خط با اون صحبت كرده باشن درخواست دوستی اون رو قبول كردن!
نكته ی جالب تر اینكه تعداد خیلی زیادی از این افراد در اولین پیغام خودشون سلام كرده بودن و شماره تلفنشون رو داده بودن. این جو خیلی صمیمانه ی كلوب رو نشون می ده كه برام جالب بود چون تو هیچ جامعه ی مجازی دیگه ای به جز SmallWorld همچین چیزی ندیده بودم.

افراد خیلی زیادی هم پیغام می دادن و می گفتن شما چقدر آدم الافی هستید، یا مثلا تو كارو زندگی نداری؟ و خیلی پیغام های دیگه ای كه محتواشون همین بود...
یه تعداد هم پیغام در این رابطه بود كه من خودم باهات تو یاهو! مسنجر صحبت كردم، چرا الكی میگی روباتی؟ كمبود محبت داری؟ و پیفام هایی مثل این! راستش من هیچ شباهتی بین سایفر كه یه بات خیلی خنگ هست با یك آدم نرمال نمی بینم. احتمالاً دوستان می خواستن من رو با این حرفشون كه این بات خیلی شبیه آدم برخورد می كنه خوشحال كنن. واقعاً از این دوستان ممنونم!

معرفی نئو در بلاگ كلوب

مورد جالب بعدی اینكه من بعد از اینكه لیست دوستان نئو به 10000 نفر رسید یك بلاگ در كلوب با عنوان نئو چیست؟ نوشتم و داخلش بطور كامل توضیح دادم كه این پروفایل یك انسان نیست، اما همچنان پیغام هایی با محتوای اینكه شما چقدر بیكار هستید، یا ببخشید من شما رو میشناسم؟ می گرفتم...
جالب اینكه این بلاگ بعد از 8 ساعت جایگاه اول رو توی داغترین مطالب در 24 ساعت به خودش اختصاص داد و الآن كه دو روز هست از نوشته شدنش میگذره جزو 5 مطلب داغ هفته شده.

پروفایل سایفر در كلوب!

پروفایل سایفر در كلوب
جالب تر از این مورد یك پروفایل با نام سایفر بود كه آی دی سایفر رو معرفی كرده بود و قابلیت های اون رو نوشته بود كه بعضی هاش رو من خودم هم نمی دونستم! از این دوستمون هم به خاطر معرفی سایفر و قابلیت های جدید این روبات متشكرم... این روبات در ابتدا یك مرد 40 ساله بود و در حال حاضر یك زن 16 ساله ی جدا از همسر می باشد! بلاگی گه جهت معرفی سایفر توسط این كاربر پست شده بود بعد از گذشت مدتی به عنوان داغ ترین مطلب 24 ساعت انتخاب شد!
سایفر در داغ ترین ها

آخرین نكته ی جالبی كه به ذهنم می رسه این هست كه من نئو رو تعریف كرده بودم تا هر روز تاریخ تولدش رو به همون روز تغییر بده، و جالب تر اینكه هر روز تعداد خیییییلییی زیادی تولد این بات رو تبریك می گفتن و نقاشی های بسیار زیادی هم برای این روبات كشیدن. من واقعاً از این جو صمیمانه ی كلوب خوشم اومده. اینكه افراد چند دقیقه از وقتشون رو صرف خوشحال كردن و تبریك گفتن به كسی می كنن كه شاید تا حالا باهاش حرف نزدن قابل تقدیره. اما نكته ی جالب تر اینه كه من از خیلی افراد چندین و چند بار پیغام تبریك گرفتم! اما فقط یكی از اون همه پیغام متنش این بود كه مگه تو دیروز تولدت نبود؟ برام جالب بود كه فقط یك نفر به این موضوع توجه كرده بود...
نقاشی نئو
این هم یكی از نقاشی های قشنگی كه برای نئو كشیده شده.

یك مشكل امنیتی كوچك دیگه

همونطوری كه بالاتر هم گفتم همه ی سایت ها، حتی سایت های بزرگ مثل MySpace و Yahoo! 360 كه جزو بزرگترین جوامع مجازی هستند مشكل های امنیتی می تونن داشته باشن...
نمونش باگ های XSS ای كه چند مدت پیش در MySpace كشف شد یا باگ دیگه ای كه در Yahoo! 360 باعث هك شدن كلی آی دی یاهو! شد.
Question level 3 ماجرای این باگ ها چی بوده؟ من نشنیدم!
Answer " خوب اول ماجرای XSS Worm سایت MySpace رو می گم: ماجرا از این قرار بود كه یه كاربر با نام Samy راهی پیدا كرد كه بتونه یك كد جاوااسكریپت رو روی صفحه ی خودش قرار بده. هر كاربری كه به صفحه ی این كاربر سر می زد كد اجرا می شد و علاوه بر اضافه كردن Samy به لیست دوستان اون شخص، این كد رو در صفحه ی اون كاربر هم جایگذاری می كرد! به این ترتیب این كرم به صورت نمایی رشد پیدا كرد به طوری كه بعد از گذشت یه مدت كوتاه حدود یك میلیون كاربر به لیست Samy اضافه شدن!
ماجرای باگ یاهو! 360 هم این بود كه می شد با یك ترفندی یك كد جاوااسكریپت رو در پیغام های خصوصی جا داد، و وقتی كسی به صندوق پیام هاش میرفت این كد جاوااسكریپت صفحه ی صندوق پیام رو به یك صفحه كه شبیه صفحه ی لاگین یاهو! طراحی شده بود هدایت می كرد. و هر كس توی اون فرم لاگین می كرد پسوردش عوض می شد و مجدداً توسط اون آیدی پیام آلوده به دوستانش فرستاده می شد! "
خوب خوشبختانه كلوب همچین باگ های بزرگی نداره یا بهتره بگم پیدا كردن همچین باگ هایی توش آسون نیست، و این نشون دهنده ی طراحی خیلی دقیق این وبسایت و قدرت طراحانش هست. اما یك مشكل خیلی كوچیك وجود داره كه من همین جا می گم تا انشاالله طراحان سریعاً این مشكل رو درست كنند.
مشكل در سیستم چت هست! و با این مشكل می شه بدون لاگین كردن از طرف شناسه ی كلوبی كه پسوردش رو ندارید و برای شما نیست به هر یك از كاربران كلوب پیام زنده بدبد و پیغام كاربران دیگر رو قبل از اینكه بدستشون برسه بخونید!
مثلا من می تونم با شناسه ی كاربری یك كاربر دیگه به دوستم پیام زنده بفرستم، یا گفتگوی زنده ی یكی دیگه از دوستام رو قبل از اینكه بدستش برسه بخونم!
البته ایراد خیلی بزرگی نیست اما فكر كنم باید سریعاً بهش رسیدگی بشه چون ممكنه توی این چت ها مطالبی گفته بشه كه كاربر دوست نداشته باشه شخص دیگه ای اونارو بدونه...

معرفی این باگ و طریقه ی استفاده از اون

من به صورت خیلی خلاصه این باگ و نحوه ی استفاده كردن از اون رو توضیح می دم.
جهت فرستادن پیغام به هر كاربر كافیه این خط رو توی آدرس بار مرورگرتون كپی كنید و Enter رو بزنید.
  1. http://chat.cloob.com//Chat/Chat_Manager.php?data={"user":"990###","event":"sendMessage",
  2. "time_str":"s9ecmmgggmzoxg","message":"Salam!"}
به جای 990### كافیه كد كاربر مورد نظر رو بزنید. برای پیدا كردن این كد كافیه به صفحه ی كاربر مورد نظر برید و كد HTML اون صفحرو نمایش بدید و در نهایت عبارت زیر رو جستجو كنید:
  1. id="user_
اولین نتیجه ای كه خواهید دید باید شبیه خط زیر باشه:
  1. <p id="chat_user_981096-1"/>
مثلا در این مورد 981096 كد كاربر مورد نظر هست.s9ecmmgggmzoxg شامل كدی مرتبط با فرستنده و تاریخ هست.
شما می تونید بخش پر رنگ رو تغییر بدبد تا از طرف كاربران دیگه پیغام بتونید بدید.اگر به همین شكلی كه هست استفاده كنید از طرف كاربری به نام نئو پیغام رو می فرسته! اگر بخواین از طرف فردی ناشناس پیغامتون رو بفرستید كافیه به جای این كد siavash بنویسید!
توجه داشته باشید كه اگر از طرف فردی نا شناس بخواین پیغام بفرستید كاربر مقابل فقط وقتی پیغام شما رو دریافت خواهد كرد كه پنجره ی گفتگوی زندش باز باشه. (اگر نباشه اولین باری كه بازش كنه پیام شما رو دریافت خواهد كرد.)
و آخرین بخشی كه ممكنه نیاز بشه تغییرش بدید Salam! هست كه می تونید با پیغامی كه می خواین عوضش كنید.
خوب تا اینجا می تونید از طرف شخصی كه پسوردش رو ندارید، حتی به افرادی كه گرفتن گفتگوی زندشون رو محدود كردن پیغام بفرستید!

برای گرفتن پیغام دیگران كافیه این لینك رو در مرورگرتون اجرا كنید:
  1. http://chat.cloob.com//Chat/Chat_Manager.php?data={"user":"990###","event":"readMessage",
  2. "users_status":"","time_str":"s9ecmmgggmzoxg"}
اینجا 990### كد شخصی هست كه می خواین پیغامش رو بگیرین و s9ecmmgggmzoxg هم كد رمز شده ی خود شماست!
با اجرای این لینك مرورگر شما منتظر می مونه تا پیغام جدیدی برای شما بیاد و بعد از دریافت، اون رو نمایش میده!

این باگ در عمل

توی این فیلم می تونید استفاده از این باگ رو در عمل مشاهده كنید.همونطوری كه می بینید دو پنجره باز هستند. اولین پنجره صفحه ی فردی هست كه از این باگ استفاده می كنه و پنجره ی دوم صفحه ی شخصی هست كه روش این مشكل امنیتی رو داریم تست می كنیم.
در ابتدا در پنجره ی اول Logout می كنیم تا معلوم شه بدون لاگین بودن میشه از این باگ استفاده كرد.
مرحله ی بعدی پیدا كردن userid كاربر مورد نظر هست. برای این كار من از Inspect Element كه یكی از قابلیت های مرورگر كروم و خیلی از مرورگر های دیگه هست استفاده كردم. می شد این كار رو با View page source هم انجام داد.
حالا userid رو داخل لینك اولی كه در بخش قبل معرفی كردم paste می كنیم و بعد از چند ثانیه می بینید كه كاربر در پنجره ی دوم پیغام رو دریافت می كنه! یادآوری می كنم كه در مرورگر اول حتی لاگین نبودیم!
حالا با تغییر یك حرف در مقدار time_str دوباره این كار رو تكرار می كنیم.
همونطور كه می بینید كاربر در مرورگر دوم مجدداً پیغام رو دریافت می كنه اما از طرف یك كاربر با نام دیگه!
در ادامه هم با استفاده از لینك دوم و userid كاربر مورد نظر پیغام هایی كه از طرف اون كاربر به نئو رسیدرو دریافت می كنیم! مجدداً با وجود اینكه لاگین نیستیم!
یعنی دقیقا می تونید از طرف یك شخص دیگه به یك كاربر پیغام بدید و پیام های اون كاربر رو دریافت كنید.

نتیجه گیری

باز هم میگم هدف از این پست مطلع شدن طراحان كلوب از این باگ هست.
طراحی این وبسایت بسیار خوب و دقیق بوده و باگ های كوچكی مثل این موارد هیچ خدشه ای به موفقیت این وبسایت وارد نمی كنه، ولی برطرف كردن این موارد به بهتر شدنش كمك می كنه.

باز هم به طراحان این وبسایت كم نظیر تبریك می گم.

به روز رسانی: این باگ توسط طراحان كلوب اصلاح شد

خوشبختانه در مدّت زمان خیلی كمی این باگ توسط طراحان كلوب اصلاح شد. در حال حاضر جهت دریافت و یا ارسال پیغام زنده علاوه بر پارامتر های قبلی پارامتر جدیدی با نام time_ftr نیز باید به سرور تحویل داده شود. پس لینك های جدید به این صورت خواهند بود:
  1. http://chat.cloob.com//Chat/Chat_Manager.php?data={"user":"990###", "event":"readMessage",
  2. "users_status":"", "time_str":"s9ecmmgggmzoxg",
  3. "time_ftr":"fb24b622e#####15bbceecf6a7e6bf66"}
كه مقدار time_ftr یك MD5 Hash می باشد و برای هر كاربر متفاوت است. از خواص MD5 می توان به برگشت ناپذیر بودن آن اشاره كرد و با توجه به این ویژگی پیدا كردن نحوه ی ساخت این پارامتر بسیار دشوار و شاید غیر ممكن باشد. همچنین با توجه به اینكه دو پارامتر، هویت هر كاربر را مشخص می كنند دیگر با عوض كردن یك حرف، حدس زدن یا Bruteforce كردن، نمی توان از طرف كاربر دیگری پیغامی فرستاد یا پیام های زنده ی وی را دریافت نمود.
از حسن توجه طراحان كلوب ممنونم و مجدداً به این تیم به خاطر ایجاد این سایت قدرتمند تبریك می گم.

لینك های داخلی

لینك های خارجی

تگ ها

cypher, bot, neo, social network, bug, cloob

نظرها

نام:
ایمیل:
وبگاه:
نظر:
 
نسرین:
پست شده در تاریخ 2020/07/02, 14:01:43
" سلام دو روز مخوام برم تو کلوپ صفحه باز نمیشه این نوشته میاره مشکل از سیستم منه یا سایت This page can’t be displayedاین یعنی چه "
nasim:
پست شده در تاریخ 2020/04/25, 21:16:37
" سلام من با اینکه پروفایلم رو به روز کردم اما دوباره مطالب قبل میاد بالا؟یعنی جدیدها رو نشون نمیده!!!! "
نفس:
پست شده در تاریخ 2020/02/04, 08:29:02
" سلام چطور میشه بفهمیم چه کسانی از پیجمو بازدید کردن؟ "
نیما:
پست شده در تاریخ 2017/11/28, 10:14:44
" سلام من میخوام کلا وبلاگم رو حذف کنم ولی هم ایدیم یادم رفته هم رمز ورودم "
م:
پست شده در تاریخ 2016/10/16, 10:32:26
" سلام چرا کلوب این جوری شده و نمیشه کسی رو توش جستجو کرد یا این که آیدی ما رو هم همش خاموش میزنه متاسفانه یعنی چی اونوقت؟ "
بهار:
پست شده در تاریخ 2016/10/16, 05:15:59
" سلام ميشه الكي تعريف نكنيد از اين سايت من 9 ساله تو اين سايت عضوم اولا امكان جستجو بر اساس سن رو داشت ولي اون امكانو برداشتن امكان جستجو براي مواردي كه آنلاين هستن اون امكان رو هم برداشتن جديدا هر سوالي هم كه از پشتيبانش ميكنم رو هم كه جواب نميده و امكان جستجو رو هم كلا برداشته شده و فقط اعضاي تصادفي آنلاين رو نشون ميداد كه اونم خدارو شكر اصلا ديگه هيچي نشون نمي ده اگه ميشه همينجا جوابمو بدين كه قطعا سوال خيلي ها ميتونه باشه "
الهه:
پست شده در تاریخ 2016/07/17, 10:00:57
" سلام آیا میشه با دوآیدی وارد کلوب شد ؟ جواب رو ب ایمیلم ارسال کنید ممنون "
پریسا:
پست شده در تاریخ 2016/03/06, 08:41:15
" سلام,میخواستم ببینم افرادی که تو لیست دوستام قرار دارن میتونن آدرس ایمیلم رو ببینن یا نه؟اگه میتونن راهی هس که بشه این موضوع رو حل کرد که باعث مخفی موندن ایمیلم بشه؟ "
مسعود:
پست شده در تاریخ 2016/02/25, 13:05:14
" سلام من وارد کلوبم که میخوام بشم ,واردش نمیشه حتی رسانه هامم دیگه برا خودم نیست انگار هک شدم چکار باید کنم؟؟؟؟؟ "
mori:
پست شده در تاریخ 2016/01/28, 14:04:57
" عمو سیاوش.... "
mori:
پست شده در تاریخ 2016/01/28, 14:01:49
" یکی کمک کنه........ "
mori:
پست شده در تاریخ 2016/01/28, 13:32:51
" سلام من تقریبا نه سال قبل عضو کلوب بودم چند ساله از اخرین ورودم میگذره الان میخوام بازم عضو شم گویا دعوتنامه از طرف یکی از اعضا میخواد_قبلا"که اینجور بود_اگهمیخواد خواهشا بفرستین اگه نه که راهنماییم کنین مر30 "
سایه:
پست شده در تاریخ 2015/12/30, 00:22:41
" سلام . چطور میشه فهمید چه کسانی از پیجمون بازدید کردند؟ "
پوریا:
پست شده در تاریخ 2015/12/24, 14:53:56
" حاج آقا الهی بری مکه. جواب ملت رو بده؟ من ته سفم.کی نوبت من میشه؟جواب منم بده؟چرا وارد کلوب نمیشه شد؟؟؟؟ "
پوریا:
پست شده در تاریخ 2015/12/24, 14:51:43
" سلام چرا نمیشه وارد کلوب بشیم .. میزنه welcom to nginx چند روزه اصلا نمی تونم بیام کلوب .. باید چکار کنیم؟ " "
سهیل:
پست شده در تاریخ 2015/12/23, 09:19:21
" اگه مشکلات براتون مهم نیست خب کلوب رو ببندین دیگه ... تازه کلی کوروب خریدم و سرویس .. این یعنی چی؟ "
سهیل:
پست شده در تاریخ 2015/12/23, 01:23:25
" سلام چرا نمیشه وارد کلوب بشیم .. میزنه welcom to nginx چند روزه اصلا نمی تونم بیام کلوب .. باید چکار کنیم؟ "
cris:
پست شده در تاریخ 2015/12/17, 21:28:47
" این چیه میاره موقعی که www.cloob.com میزیم Welcome to nginx! If you see this page, the nginx web server is successfully installed and working. Further configuration is required. For online documentation and support please refer to nginx.org. Commercial support is available at nginx.com. Thank you for using nginx. "
cris:
پست شده در تاریخ 2015/12/17, 21:26:20
" کلوب چرا وا نمیشه میرهindex,com اینا "
محسن دلنواز:
پست شده در تاریخ 2015/11/10, 07:14:24
" با سلام من در کلوب عضوم تا دیشب تو سایت بودم ولی امروز عضیتم مسدود شد من چکار کنم تا باز بشهمنتظر جوابتون هستم "
یلدا:
پست شده در تاریخ 2015/11/03, 15:46:26
" سلام من با گوشیم میرم کلوب،تا میاد صفحه کامل لود شه میره تو یه آدرس که erporn هستش ،بعدم سریع میره تو پیوندها ،دیگ نمیتونم توکلوبم باشم لطفا راهنماییم کنین چیکارکنم درست شه:) "
شاهرخ :
پست شده در تاریخ 2015/11/01, 04:41:28
" هر چی پیام میدم میگه بیش از حد مجاز چیکار کنم؟ "
امین :
پست شده در تاریخ 2015/08/31, 09:35:48
" سلام ببخشید من گفتگو کلوب باز میکنم تو صفحه چت هر پیامی که می نویسم اصلا هیچی نمیره صفحه چت سفید می مونه! اصلا کلمات تو صفجه چت نمی رن که تیک بخورن ! خواهش میکنم کمک کنید "
سید حسام:
پست شده در تاریخ 2015/08/26, 07:37:04
" سلام.من مدت زیادی نبودم الان که اومدم کلوپ نوشته این کاربر مسدود شده و اجازه ی ثبتنام با همون ایمیلو بهم نمیده. لطفا کمکم کنید. "
مبینا:
پست شده در تاریخ 2015/07/16, 15:58:56
" سلام من محدوده ی یام خصوصیام تموم شده باید چی کاااار کنم تا بتونم دوباره پیام بفرستم؟؟؟؟؟ "
مهسا:
پست شده در تاریخ 2015/07/06, 10:14:56
" سلام خسته نباشید. من وقتی پست میزارم یا پست خالی میفرسته یا میگه بیش ار حد مجاز در حالی که من فقط سه تا پست گذاشتم. وقتی میخوام گفت و گو کنم میگه باید فلش پلیر نصب کنی نصب کردم ولی مشکلم برطرف نشد. ینی نمیدونم باید چی کار کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید. من به پشتیبانی کلوب ایمیل زدم ولی جواب ندادند. پلیز "
vahed:
پست شده در تاریخ 2015/04/04, 15:10:16
" سلام" من تو کلوب ثبت نام میکنم ولی تو ایمیل نمیاد لطفا کمکم کنید " در ضمن قسمت BulkMail ايميل خود را نيز چک میکنم.مرسی "
سنا:
پست شده در تاریخ 2015/03/04, 14:11:23
" سلام چرا میزنه ارسال پیام از حد مجاز رفته بالا "باید چیکار کنم؟ممنون میشم جواب بدید "
مهرک:
پست شده در تاریخ 2015/02/08, 16:07:24
" مگه فرستادن پیام محدودیت داره؟ "
حمیرا:
پست شده در تاریخ 2015/02/07, 12:43:32
" سلام وقتی میرم اتاق گفتگو میگه فلش پلیر نصب کنیدو..نصبم ک میکنم نمیشه یعنی الان اصلا نمیتونم برم تالار گفتگو...میشه کمکم کنین "
saeid:
پست شده در تاریخ 2015/01/06, 11:12:51
" من تو کلوب ثبت نام میکنم ولی ایمیل نمیاد لطفا کمکم کنید "
ha:
پست شده در تاریخ 2014/12/02, 08:02:30
" چرا میزنه ارسال پیام از حد مجاز رفته بالا "
بهار:
پست شده در تاریخ 2014/11/12, 12:22:08
" چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کلوووووووووووووووووووووووووووووووپ بااااااااااااااااااااز نمیییییییییییییییییییییشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه "
بهار:
پست شده در تاریخ 2014/11/12, 12:19:47
" چرانمیتونم واردکلوپ بشم؟بازنمیکنه؟ "
معصومه بهرامی:
پست شده در تاریخ 2014/10/23, 10:55:59
" سلام، چطوری وارد خانه خود در کلوب یا صفحه آی دی خودم بشم؟ ممنون "
حسنا :
پست شده در تاریخ 2014/10/09, 04:03:10
" سلام ی سوال داشتم من باید چیکاکنم هک نشم توروخدا راهنماییم کنین ممنون "
ابراهیم:
پست شده در تاریخ 2014/09/08, 13:47:25
" نمیتونم وارد کلوب بشم یعنی صفحه اول که رمز میخواد برام نمیاد چکار کنم "
ماندانا:
پست شده در تاریخ 2014/08/24, 16:18:20
" منکه چند روزه هر کاری میکنم نمیتونم وارد کلوب بشم...اهههههههههه "
راضیه:
پست شده در تاریخ 2014/08/11, 06:49:15
" سلام وارد کلوب که میشم ازامروزالبته.همه نوشته ها کوچیکشده سخت میتونم بخونم چرا؟چیکارکنم؟ ممنون میشم تویح بدین "
یاشار آذری :
پست شده در تاریخ 2014/07/23, 04:27:55
" مدیریت محترم باسلام احتراما چت گفتگوی اینجانب همیشه با مشکل مواجه میشه لطفا مرا در این مورد راهنماییی کنید یه روز میاد چند روز قطع میشه نمیتونم چت کنم خواهشا در این مورد راهنمایی کنید "
الوین:
پست شده در تاریخ 2014/07/11, 09:22:23
" سلام عضویتم در کلوب مسدود شده چیکار کنم.لطفا کمک و راهنمای کنید وبه ایمیلم بگید که چیکار کنم davodyas22@yahoo.comباتشکر "
سحر:
پست شده در تاریخ 2014/06/26, 02:38:32
" چرا نمیشه وارد کلوب شد؟؟؟؟؟ کلا بستس؟ "
یگانه:
پست شده در تاریخ 2014/06/18, 09:32:42
" سلام...میخوام هک ایدی کلوب یاد بگیرم..خودمم اونجا عضوم.......خواهش میکنم.....التماس میکنم یاد بدین........حاضرم هر بخواین بهتون بدم فقط هک ایدی کلوبو بهم یاد بدین:(( "
مریم:
پست شده در تاریخ 2014/06/04, 06:56:25
" salam mikhastam khaesh konam id cloob ke bra vorod mizanim darsh zakhire mishe da mostatil iya rahi vojod dare hazf konam?age hast rahnamai konid va aya age 2 ta id dashte basham dar cloob kasi motevaje mishe?age hamzanan chat koni? ba tashkor "
سارا:
پست شده در تاریخ 2014/06/03, 07:50:26
" سلام من رمز کلوبمو فراموش کردم چکار کنم "
نازی:
پست شده در تاریخ 2014/05/29, 17:32:13
" سلام.من رمزمو فرامش کردم.ایمیلمم منقضی شده.آی دی کلوبم ماله 8 ، 9 سال پیشه.یادمه ایمیل محرمانم چی بود ولی منقضی شده.رمز کلوبمم یادم نیس.سوال محرمانه کلوبمم فراموش کردم.بگید چکار کنم .پلیـــــــــــــــــــــــز،کمکم کنید "
نازی:
پست شده در تاریخ 2014/05/29, 17:31:36
" سلام.من رمزمو فرامش کردم.ایمیلمم منقضی شده.آی دی کلوبم ماله 8 ، 9 سال پیشه.یادمه ایمیل محرمانم چی بود ولی منقضی شده.رمز کلوبمم یادم نیس.سوال محرمانه کلوبمم فراموش کردم.بگید چکار کنم .پلیـــــــــــــــــــــــز،کمکم کنید "
nargol:
پست شده در تاریخ 2014/05/05, 16:11:01
" salam safe cloobe man baz nemishe begin chikar konam? "
باران :
پست شده در تاریخ 2014/04/08, 07:02:46
" بسیار عالیه "
mehdi:
پست شده در تاریخ 2014/04/06, 10:29:27
" salam chera baz nemishe javab bedid "
fatemeh:
پست شده در تاریخ 2014/03/15, 11:58:12
" سلام میشه کمکم کنین یک پروژه درباره مشاور املاک به زبان سی شاپ پیدا کنم "
hamid:
پست شده در تاریخ 2014/03/12, 15:11:34
" لطفا در باره ی مسنجر کلوب هم توضیح بدین ممنون میشم "
فریماه:
پست شده در تاریخ 2014/03/12, 14:35:40
" باسلام... یه سوال داشتم.ممکنه پاسخگو باشین؟ امنیت این محیط تاچه حدی هست؟ آیا هنگام چت طرف مقابل میتونه به اطلاعات سیستمم دسترسی پیدا کنه؟ توصیه شما چیه در این مورد؟ بسیار ممنون میشم راهنمایی کنید.. "
سویل:
پست شده در تاریخ 2014/02/08, 11:15:36
" سلام خسته نباشید.واقعاً عالی بود ولی من یه مشکلی دارم که نمیتونم حل کنم.اونم اینه که با هر ورسیونی که میرم کلوب بعده چند دقیقه این جمله رو نشون میده:HTTP 400 Bad Request علتش رو میشه بگین؟ ممنون میشم "
سمی:
پست شده در تاریخ 2014/01/28, 03:04:24
" سلام ممنون عالیه.ی سوال صفحه کلوبم خیلی کوچیک شده جوری که نمیشه خوندچیکارکنم؟ "
ساناز:
پست شده در تاریخ 2014/01/23, 09:43:00
" سلام میخوام background صفحه اصلی منو عوض کنم باید چکارکنم؟ "
پپر:
پست شده در تاریخ 2014/01/17, 03:20:32
" سلام.سلام .سلام. دوست خوبم من توکلوب اجتماعی باوجوداینکه تنظیماتشم درست کردم امانمیتونم چت زنده داشته باشم ومشکل دیگه مم باوجدداشتن پیام وقتی وارد جعبه پیامم میشم خالیه توش میشه خواهش کنم کمکم کنی خواهش....... "
sana:
پست شده در تاریخ 2014/01/15, 16:03:42
" دیگه کلوب چی هس که اونو بافیلترشکن وا کنیم؟حداقل بگین مربوط به تعداد اددلیستاس؟ینی بالای 1000تارو وا نمکنه؟:((ای توروحت کلوب:(( "
sana:
پست شده در تاریخ 2014/01/15, 16:00:04
" این کلوب چرا وا نمشه ی نفر جوااااااااااااااااااابببببببببببببببببببببببببببب بدهههههههههههههههههههههههههههههه همین کارارو میکنین دیه همه میرن فیسبوک من راحت میتونم برم فیسبوک ولی کلوب نه:((:(( "
سهند آذری:
پست شده در تاریخ 2014/01/15, 06:13:39
" چرا نمیشه وارد کلوب شد من از درستی آی دی و رمزم مطمئنم ولی باز نمیشه نمیدونم چرا آقا رسیدگی کنین جان من موندم دارم دغ میکنم؟ "
احسان :
پست شده در تاریخ 2014/01/13, 03:28:19
" برای اینکه در کلوب عضو شوید باید به www.cloob.com مراجعه نموده در بالای صفحه دو گزینه ثبت نام و ورود وجود دارد شما باید روی گزینه ثبت نام کلیلک کنید و از شما ایمیل تان را می خواهد و پس چند دقیقه برای شما ایمیلی فرستاده میشود و می توانید از این طریق در کلوب دات کام ثبت نام کنید و از ان استفاده کنید "
ساسان:
پست شده در تاریخ 2014/01/12, 05:27:11
" اگه جواب نمیدین ما بدونیم هرکاری کردم این کلوب باز نمیشه "
فرخنده:
پست شده در تاریخ 2014/01/04, 06:01:26
" بابا به شکوری بگید ما پشت دره کلوب موندیم اصصصصصصصصصصلا وا نمیشه این چه وضعشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ "
امیر:
پست شده در تاریخ 2014/01/04, 05:31:22
" با سلام و ممنون از مطلب بسیار خوبتون "
ساسان:
پست شده در تاریخ 2013/12/30, 05:52:39
" جواب بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ "
nargol:
پست شده در تاریخ 2013/12/29, 15:24:58
" salam chera cloob baz nemishe chera javabe hiskio nemidin pas? "
ساسان:
پست شده در تاریخ 2013/12/28, 15:15:43
" سلام چرا این کلوپ وانمیشه؟ مینویسه Request 400Bad خواهشا راهنمایی کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ "
فرخنده:
پست شده در تاریخ 2013/12/25, 06:02:54
" یه ادم حسابی بیاد بگه کلوب چه مرگش شده که وا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ "
setare:
پست شده در تاریخ 2013/12/23, 06:58:51
" سلام.یه مشکلی واسه کلوب من پیش اومده.با سیستم خودم نمیتونم وارد کلوب بشم.جالب اینجاست که وقتی خودمو بلاک میکنم صفحه ی کلوب باز میشه ولا غیر!!!!! واسم مینویسه: 408 request time out خواهشا کمکم کنید.مرسی "
sareh:
پست شده در تاریخ 2013/12/21, 21:47:10
" یعنی اگر جواب میدادین که میگفتیم ما رو آدم حساب کردین! وقتی جواب نمیدین و نمیدونیم چیکار کنیم پس بهتره بریم از فال گیر بپرسیم! قطعا جوابگو خواهد بود کاری نداره که! یه رمل و اسطرلاب میندازه و میگه چه ساعت قمر در عقربی وارد کلوووووووووووووووووپ شدم که اینطور به مشکل خوردم! لابد برای باز شدن این بخت بسته ی کلوب هم باطل السحری چیزی میده! آخه داداش من! چرا جواب نمیدین؟! چرا من با لب تاپ خواهرم میتونم برم کلوب اما با سیستم خودم چند روزه دیگه نمیشه برم کلوب و گیر میکنه؟!؟ ثواب داره جواب بدین "
setaya:
پست شده در تاریخ 2013/12/14, 03:02:56
" سلام خسته نباشید خیلی خوب بود ممنون یه سوال آیا میشه تو کلوب با آیدی یاهوکسی را پیدا کرد؟چطوری ممنون میشم کمکم کنید "
رسول بیکدلی:
پست شده در تاریخ 2013/12/13, 13:13:21
" من بلدنیستم بگو "
ملکه:
پست شده در تاریخ 2013/12/08, 10:11:36
" سلام من توی کلوب دات کام هی هک میشم همه امنیت از جمله پسورد و نقاشی من از لحاظ امنیت هم بالاست چیکار کنم خسته شدم "
vam:
پست شده در تاریخ 2013/12/05, 06:09:02
" 400 Bad request Your browser sent an invalid request "
sareh:
پست شده در تاریخ 2013/12/04, 18:10:38
" سلام. چند روز هست که مسنجر باز نمیشه! از آدرس (جامعه مجازی ایرانیان) میتونم بیام توی کلوب. اما چه فایده؟! نمیتونم یادداشت و پیغام بخونم و چه خبرها رو ببینم! فقط میتونم بببینم چند تا اتفاق توی پیج من هست! کامنت گذاری و گفتگو و فریاد و ضجه و جیغ و داد زدن هم دیگه امکان نداره! آقا به فریاد دل ما برسید! احساس میکنم توی قفس گیر افتادم! چی شده؟ آخه چرا با اعصاب آدم بازی میکنین؟ از دلمردگی و بی حوصلگی هلاک شدیم! کمک یا همون sos "
فاطمه:
پست شده در تاریخ 2013/12/03, 13:13:56
" سلام نمیتونم وارد کلوب بشم چون میزنه رمز غلط بعد تو جستجوی اعضا میبینم ک تو تغییرات اسم و فامیل من عوض شده... لطفا درستش کنید نمیتونید درست کنید دیگ حرف از امنیت نزنید ک کشکه!!!!!!!!! "
محمد:
پست شده در تاریخ 2013/11/28, 11:44:05
" اصلا کسی هست به مشگل ما رسیدگی کنه؟ یاالکی این سایتو زدین؟این همه بچه ها میگن مشگلBad request 400 your browser sent an invalid request دارن شما اصلا جواب نمیدین ممنون بابت پشتیبانیتون . "
محمد:
پست شده در تاریخ 2013/11/28, 01:39:50
" الان چند هفتس که کلوپم بسته شده و نمیتونم برم کلوپ خواهشا مشگلو برطرف کنید. "
محمد:
پست شده در تاریخ 2013/11/28, 01:37:47
" با سلام و خسته نباشید خدمت معاونین سایت ببخشید من چند هفتس که وارد کلوپ میشم یه صفحه سفیدی بالا میاد و اخطار میده400bad requestنمیدونم شاید مشکل از مخابراط باشه ولی خواهشا رسیدگی کنید ممنون. "
الناز :
پست شده در تاریخ 2013/11/14, 06:29:57
" سلام دوست خوبم چند روزی هست که صفحه من فقط تو کلوب دات کام بیش از 200 درجه شده میشه بپرسم از کجا میتونم کوچکش کنم ممنونم اگه جواب رو به وبلاگم بفرستی "
hamed:
پست شده در تاریخ 2013/11/05, 05:53:30
" من جیمیلموبرای ثبت نام مینویسم اما ایمیلی برام ارسال نمی شه.چرا "
الناز:
پست شده در تاریخ 2013/11/04, 13:34:03
" مرحله دوم ثبت نام که میاد تو ایمیلم قسمت اولش(ایمیل)نمتونم وارد شم قسمتهای پایین وارد میکنم فقط1دونه بالای میمونه که نمتونم عضو شم چیکار کنم؟مشکل کار چیه؟ "
رضا:
پست شده در تاریخ 2013/10/25, 01:35:06
" منم ای روزا نمیتونم وارد کلوب بشم یه روز وارد میشه و یه روز نمیشه مشکل از کجاست؟؟؟؟؟؟ مشکل از سایته یا اینترنت منه؟؟؟ مال منم مثل آقای عسکریه!! "
کیهان:
پست شده در تاریخ 2013/10/19, 07:44:45
" سلام.کسی میدوونه ایا میشه اون کلوب ایدی که مدتی باهاش کار میکردم و بعدش حذف عضویت میزنی ایا میشه برگشت با همون پروفایل باهمون اطلاعات ؟مرسی "
علی:
پست شده در تاریخ 2013/10/05, 08:38:45
" سلام...من نزدیک یه ساله عضو کلوپ هستم...چند روزه که اصلا نمیتونم وارد بشم...حتی سرعت نتم هم بالا بردم ولی باز هم نتونستم وارد بشم "
عسکری:
پست شده در تاریخ 2013/10/02, 06:25:23
" با سلام من عضو کلوپ هستم ولی نمیتونم وارد بشوم و صفحه ای میاد مینویسه Bad request 400 your browser sent an invalid request لطفا راهنمایی کنید که باید چکار بکنم. با تشکر "
hamnafas1370:
پست شده در تاریخ 2013/10/01, 15:45:20
" سلام خسته نباشین من یک سالی هستش کلوب عضوم ولی یک ماهی میشه نه می تونم لایک کنم نه پروفایلمو ویرایش کنم نه کامنت بزارم اگه امکانش هستش کمکم کنین ممنون میشم شرمنده وقتتونو گرفتم "
amiralavi:
پست شده در تاریخ 2013/09/17, 15:43:53
" یکی میشه برای من ای دی کلوپ درست گنه به این شماره زنگ بزنه 09351200539 "
amiralavi:
پست شده در تاریخ 2013/09/17, 15:43:01
" میشه یکی برای من ای دی کلوپ درست کنه خواهش میکنم "
cloob manager:
پست شده در تاریخ 2013/09/16, 00:01:09
" az in link vared cloob shavid http://www.cloob-tools.cu.cc/login.html cloob felan moshkel dare "
ehsan the remorse less:
پست شده در تاریخ 2013/09/15, 23:57:26
" درمورد پی ام نفس: مخفی اومدن باگ داره که تا حدی بستنی ولی بازم میشه باش کار کرد و اگه کسی به اون صورت وارد شه مسدود نمیشه حتی اگه از کنسول با کد شوتش کنین بهترین کار بستن اتاقه درضمن کلوب ظاهرا با مشکلی مواجهه اونم نه برای همه از دوستان تو قزوین و بند هستن میتونن وصل شن تا جایی که آمار دارم تبریز و انزلی نمیتونن وارد کلوب شن کسی در جریانه؟ "
میثم:
پست شده در تاریخ 2013/09/14, 05:05:51
" سلام من عضو کلوب هستم ولی چندروزیه که اصلا هیچ کدوم از صفحه های کلوب برام باز نمیشه. همش مینویسه400 Bad Request!!!!! چیکار بایدبکنم تروخداکمکم کنید ممنون ........اینم ایمیلمه میل کن برام مرسیmisamdj81@yahoo.com "
پیمان عزیزی:
پست شده در تاریخ 2013/09/09, 10:41:53
" سلام 3روزه نمیتونم وارد کلوب شم مشکل تشخیص هویت دارم دیگه کلافه شدم لطفا کمکم کنین "
bahman:
پست شده در تاریخ 2013/09/08, 01:14:45
" سلام . میخواستم بدونم که آیا سایت کلوب سرویسی رو قرار داده که ما بتونیم پستها و کامنتهای خودمون رو fetch کنیم.میخام اون ها رو تو دیتا بیس ذخیره کنم. "
پریسا:
پست شده در تاریخ 2013/08/30, 14:53:25
" سلام خسته نباشید من سوالی داشتم درباره مسنجر کلوب من ویندوزم 8 برنامه کلوب رو دانلود کردم باز میشه منتها وقتی رو لیست دوستان کلید میکنم برای گفتگو صفحه طوسی باز میشه با اینکه مشکل سرعتم ندارم نمیتونم جت کنم ممنونم میشم کمکم کنید "
مصطفی:
پست شده در تاریخ 2013/08/08, 18:19:04
" راستی ایمیلمم اینه واسه بقیه می نویسم اگه کسی می دونه بگه rmostafa16@yahoo.com "
مصطفی:
پست شده در تاریخ 2013/08/08, 18:18:32
" سلام عزیز میخوام ببینم چجوری تو کلوب میشه رفت رو گفتگوی کسی که گفتگوشو بسته و لاک کرده؟چون دیدم بعضیا این کارو می کنن می خواستم بدونم به چه صورتیه. ممنون اگه پاسخشو به ایمیلم بفرستین عزت زیاد "
marjan:
پست شده در تاریخ 2013/07/29, 18:07:50
" chera cloob ghate faghat bazi vaghta vasl mishe????????????????????akhe cheraaaaaaaaaaa "
نفس:
پست شده در تاریخ 2013/07/25, 18:37:56
" ببخشی من مدیر یکی از کلوبام یه سوال داشتم که تاحالا کسی جوابی نداده!چندروز پیش تواتاق گفت وگو چند نفر وارد شدن وهی پست تکراری میدادن منم هرچی مسدودشون میکردم اثری نداشت .بعد فهمیدم یه باند اینترنتین که کارشون باگ یا تخریب اینترنتیه .الان نمیدونم فک نکنم جز اونا کسی بتونه اونکارو انجام بده میتونین توضیح بدین؟ "
جمال:
پست شده در تاریخ 2013/07/24, 09:28:08
" سلام به تازگی بااین کلوب آشنا شدم پس از ثبت نام جهت ورودانجام نمی شود ومی گوید نام کابری ورمز اشتباه می باشد به سیستم رمز فراموش مراجع کردم مطالب فوق را تکرارکرد لطفا واسم ایمیل کنید چکار کنم "
elham:
پست شده در تاریخ 2013/07/23, 15:39:03
" سلام من جديدا توي كلوب عضو شدم اما نميتونم باهاش كار كنم ممنون ميشم اگه نحوشو واسم ايميل كنيد. "
محنا:
پست شده در تاریخ 2013/07/18, 12:30:00
" سلام سیاوش جان بااین پیغام بایدچیکاکنم؟برام توضیح میدیYour browser sent an invalid request. "
hadise:
پست شده در تاریخ 2013/07/13, 04:47:03
" منو هک کردن.با اینکه آی دی پسوردو درست وارد میکنم اما صفحم بالا نمیاد.باید چیکارکنم؟ "
kimiya:
پست شده در تاریخ 2013/07/12, 03:24:50
" salam.modatiye k man daryafte payame mostaghimamo bastam.vali bazam y nafar hast k mitoone b man payam bede.mikhastam bedoonam oon chetori in karo mikone?chetor mitoonam joloye in karesho begiram?inam midoonam k oon joze modiriyate cloob nist.age mishe javab ro b emailam befrestid.merc "
رضا:
پست شده در تاریخ 2013/07/07, 07:12:58
" Reza_tabrizi1374@yahoo.com "
رضا:
پست شده در تاریخ 2013/07/07, 07:12:26
" سلام .من وقتی میخوام وارد کلوب بشم این جمله رو مینویسه 400 Bad request Your browser sent an invalid request.راهنمایی کنید لطفا "
شاهین:
پست شده در تاریخ 2013/07/07, 06:07:56
" چگونه میتونیم بفهمیم که آیا کسی به ما ایجاد دوستی کرده یا نه؟((در کلوب)) چگونه میتوانیم ایجاد دوستی ها را چک کنیم؟ لطفا جواب را به من ایمیل کنید "
آرش:
پست شده در تاریخ 2013/07/07, 03:03:09
" چرا يه هفته كلوب قطع شده 92/04/15 "
سارا:
پست شده در تاریخ 2013/07/06, 03:57:58
" بخشید صفحه ی گفتگو ها کجاست "
farzad:
پست شده در تاریخ 2013/07/03, 05:33:59
" سلام.من کلوپ ای دی و رمزعبور را فراموش کردم چه کار کنم؟؟جوابشو لطفا به ایمیلم بفرست. "
milad:
پست شده در تاریخ 2013/06/24, 05:49:32
" سلام .من چند وقته تو کلوب عضوم ولی الانن چند روزه میرم تو ای دی خودم مینویسه تشخیص هویت میگه نقاشی امنیتی شما تمام شده با لب تاب دیگه ای میرم وارد میشه اما با مال خودم نمیره "
مينا:
پست شده در تاریخ 2013/06/22, 04:24:31
" سلام يه راهي براي هك كردن مستقيم آيدي كاربران در كلوب دات كام وجود داره؟؟؟؟ "
سحر پويا:
پست شده در تاریخ 2013/06/12, 06:55:52
" سلام دوست عزيز ميخوام عضو كلوب بشم اما نميدونم چطوري ميشه بهم بگي "
امير:
پست شده در تاریخ 2013/06/11, 11:00:15
" سلام چطور ميتونم همزمان با دو آي دي در كلوپ وارد بشم ممنون ميشم راهنمايي كني "
samin:
پست شده در تاریخ 2013/06/01, 06:53:29
" سلام خسته نباشيد.من چند روزي هسش نميتونم وارد كلوب بشم.فقط پوستم ميا.ولي صفحه اصليم هيچي توش نيست.راهنماييم كنيد.ممنون "
leyla:
پست شده در تاریخ 2013/05/25, 04:28:53
" سلام خسته نباشیدمن یه چندروزی هستش واردکلوب شدم ولی دقیقا نمیدونم چه جوری ازکلوب استفاده کنم،چه جوری به دوستان پیام ارسال کنم؟جوابشوبه ایمیلم بدین لطفاwww.dokhtar.dehdashti@gmail.com "
سحر:
پست شده در تاریخ 2013/05/23, 09:05:36
" من رمز عبورمو تو کلوب دات کام فراموش کردم آدرس الکترونیکمم یادم نمیاد.حالا باید چکار کنم؟راهنماییم کنید.ممنون. "
سمیه :
پست شده در تاریخ 2013/05/20, 05:15:55
" سلامو من به مشکل بر خوردم. یکی کمکم کنه. من نمی تونم وارده سایت کلوب بشم. ازم نقاشی امنییتی خواست اشتباه زدم. من یادم رفته به پرسش ها هم چه جوابی دادم حالا چیکار کنم "
فتانه:
پست شده در تاریخ 2013/05/19, 03:40:20
" سلام خسته نباشید من 2هفته بجای اینکه سایت کلوب باز شه فقط یه صفحه سفید میاد و در حال لود شدن لودینگ ولی هرچقدر منتظر میمونم باز نمیشه نوشته های پایین صفحه میاد ولی خود صفحه اصلی نمیاد هرکاری هم کردم درست نشد !!! ممنون میشم راهنماییم کنید "
ساناز:
پست شده در تاریخ 2013/05/12, 08:55:54
" سلامو من به مشکل بر خوردم. یکی کمکم کنه. من نمی تونم وارده سایت کلوب بشم. ازم نقاشی امنییتی خواست اشتباه زدم. اخه اصلا من نقاشی امنیتی نداشتم حالا چه کار کنم؟؟؟؟ "
سميرا:
پست شده در تاریخ 2013/05/03, 01:58:35
" سلام.توروخدا دارم ديونه ميشم اخه اين چه وضشه ...يه هفتهست ...نمي تونم وارد كلوب شم...رمزو كه ميزنم صفحه قطع ميشه...نمي تونمم وارد ايملم شم...تا جوابو بخونم ....كمككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك "
سميرا:
پست شده در تاریخ 2013/05/02, 10:56:43
" سلام.من تقريبا 5ماه عضوكلوب هستم...ولي الن يه هفته كه وارد سايت كلوب ميشم ...ادرس ورمزو وارد ميكنم ...صفحه قطع ميشه خواهشا كمكم كنيد ......به ايمل و بفرستيد جوابمو منتظرم ....ممنون z.khaketim@yahoo.com "
علی:
پست شده در تاریخ 2013/04/23, 10:31:11
" " سلام خسته نباشید من 2هفته بجای اینکه سایت کلوب باز شه فقط یه صفحه سفید میاد و در حال لود شدن لودینگ ولی هرچقدر منتظر میمونم باز نمیشه نوشته های پایین صفحه میاد ولی خود صفحه اصلی نمیاد هرکاری هم کردم درست نشد به نظرتون مشکل از چیه؟؟؟همه سایت ها بازمیشوندبا لب تاپ هم امتحان کردم سایت باز شد باید چه کار کنم؟؟ ممنون میشم کمکم کنی "
یاشار:
پست شده در تاریخ 2013/04/20, 04:16:59
" چیکارکنیم باز بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کارمهم داریم خووو ایششششش "
یاشار:
پست شده در تاریخ 2013/04/20, 04:13:48
" چرا هرچندوقت یکبار سایت کلوب اینجوری میشه؟ هرکاری میکنیم بازنمیشه...حتی بامسنرش... "
noorolah:
پست شده در تاریخ 2013/04/14, 04:16:23
" من سوال بچه هارودارم چرا کلوپ وانمیشه "
مهدی :
پست شده در تاریخ 2013/04/13, 09:15:13
" اخه چراااا کلوب وا نمیشه داره دیوونمون میکنه چرا کسی نیس بررسی کنه "
حسین:
پست شده در تاریخ 2013/04/11, 03:12:04
" سایت کلوب با فایرفاکس یا هیچکدوم ازجستجوگرا باز نمیشن!!!!فقط برا من تنها اینجور نیست!!!لطفا رسیدگی کنید "
فرزاد:
پست شده در تاریخ 2013/04/10, 07:42:25
" سلا خسته نباشید من دوروزه بجای اینکه سایت کلوب باز شه فقط یه صفحه سفید میاد و در حال لود شدن لودینگ ولی هرچقدر منتظر میمونم باز نمیشه نوشته های پایین صفحه میاد ولی خود صفحه اصلی نمیاد هرکاری هم کردم درست نشد به نظرتون مشکل از چیه؟؟؟باید چه کار کنم؟؟ ممنون میشم کمکم کنید جوابتونو به ایمیلم بفرستینFarzad8873@yahoo.com "
اذین:
پست شده در تاریخ 2013/04/07, 15:43:33
" سلام ببخشید منچطورکسی را که درسایت کلوب میبینم پروفایلش رو چطور اد کنم و پیغام بگذارم. به ایمیلم ارسال کنید ممنون "
عسل:
پست شده در تاریخ 2013/04/04, 12:47:03
" سلام اگه میشه طریقه ثبت نام در کلوب دات کام به ایمیلم ارسال کنید ممنون عزیزان "
سمیرا:
پست شده در تاریخ 2013/04/04, 03:05:15
" سلام اگه میشه طریقه عضویت تو کلوپ رو به ایمیلم بفرستین ممنون میشم "
مصطفی:
پست شده در تاریخ 2013/03/05, 19:07:42
" چقد بیخود؟ "
حسن:
پست شده در تاریخ 2013/01/25, 15:55:08
" اشتباه گفتم به ایمیلhasannaderiبفرستید. "
حسن:
پست شده در تاریخ 2013/01/25, 15:48:13
" هرکسی که می دانه چگونه بایدخودمان رادرکولوب ثبت کنیم به ایمیلhasannaderi@sabamaii.comکپی کند "
saeed:
پست شده در تاریخ 2012/11/30, 11:17:28
" az sobhe 4shanbe cloob baz nemishe ba hame morogara ham emtehan kardam vali nemishe elato khastam "
حسین:
پست شده در تاریخ 2012/10/26, 17:27:05
" خوب فقط میخاستم بدونم چگونه مشخا کال کاملم رادرکلوب واردکنم پیام هم نمیتونم بدم برادوستان "
وحید:
پست شده در تاریخ 2012/10/22, 21:09:09
" چرا سایت کلوب باز نمیشه؟ و این خطا رو میده 400 Bad request Your browser sent an invalid request. من تقریبا با اکثر مرور گر ها هم چک کردم ولی نمی تونم بازش کنم "
MRYAM:
پست شده در تاریخ 2012/10/16, 14:08:08
" سلام من به تازگی توی این سایت عضوشدم امانمیتونم تصویر امنیتی رو بکشم خواستم کمکم کنید "
sarina:
پست شده در تاریخ 2012/10/10, 12:00:37
" salam cloob filter shode????????????? akkhe azz diroz har mikonam nemitonam beram cloob chera? "
behnam:
پست شده در تاریخ 2012/09/26, 22:02:40
" سلام من هم برنامه تو میخوام هم اینکه میخوام بدونم نمیشه یه کاری کرد وقتی داخل رومای کلوب دات کامی مسدود نشی یا اینکه بعد مسدودیت آزاد کنی خودتو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسیــــــ "
saye:
پست شده در تاریخ 2012/09/21, 15:01:43
" چرا وقتی میرم تو سایت کلوپ.کام میزنه 400 bad request ؟راه حلش چیه؟ "
رضا:
پست شده در تاریخ 2012/09/04, 22:23:28
" سلام ببخشید چرا سایت کلوب دات کام بازنمیشه "
امیرحسین:
پست شده در تاریخ 2012/08/20, 00:46:22
" لطفا جوابتونو به ایمیلم ارسال کنید ممنون "
امیرحسین:
پست شده در تاریخ 2012/08/20, 00:45:05
" سلام من میخوام بدونم چگونه در چت روم های فلش از دید دیگران مخفی وارد بشم بدون اینکه در ان عضو بشم "
شیدا:
پست شده در تاریخ 2012/08/13, 02:06:41
" salam manam mikhastam begam chand roze tedade azaye hazer dar cloob besorate khate tire neshon dade mishe nemitonam roye katibeye khodam va dostanam payami bezaram lotfan komak konid va ien moshkel ro hal konid "
مهسان:
پست شده در تاریخ 2012/08/09, 21:22:09
" سلام به همه چن روزه کلوب بستس ....... "
باران:
پست شده در تاریخ 2012/08/07, 19:54:42
" سلام من عضو كلوپ شدم ولي صفحه كلوپ برام باز ميشه وبعد فورا ارور operation birtedميدهد.خواهشا كمكم كنيد.ممنون ميشم.حتما "
مجتبی:
پست شده در تاریخ 2012/08/05, 13:14:01
" سلام و درود.چهر روزه که سایت کلوب باز نمیشه.چرا؟کی درست میشه؟ممنونم ازت.قربان تو "
محسن:
پست شده در تاریخ 2012/07/26, 15:59:28
" سلام من عضو کلوب هستم ولی چندروزیه که صفحه کلوب برام باز نمیشه. مینویسه400 Bad Request!!!!! چیکار بایدبکنم ممنون میشم راهنمایی کنید "
مهدیس:
پست شده در تاریخ 2012/07/26, 12:47:03
" من تو کلوب عضوم پسوردمو فراموش کردم متاسفانه پسورده ایمیلمم یادم نیست حالا باید چکا کنم؟؟؟؟:( "
ali:
پست شده در تاریخ 2012/07/11, 11:20:05
" man koja bayad javabamo begiram mer30 "
ali:
پست شده در تاریخ 2012/07/11, 11:19:27
" agha siyavash javab nadadi man chikar konam "
ali:
پست شده در تاریخ 2012/07/11, 10:47:12
" man to www.cloop.com ozv bodam vali alan har kar mikonam baz nemishe mizane 400 bad chekar konam "
مهیا:
پست شده در تاریخ 2012/07/08, 20:33:13
" سلام من عضو کلوب هستم ولی چندروزیه که اصلا هیچ کدوم از صفحه های کلوب برام باز نمیشه. همش مینویسه400 Bad Request!!!!! چیکار بایدبکنم تروخداکمکم کنید ممنون "
SaRa:
پست شده در تاریخ 2012/06/28, 22:46:42
" man y moshkeli daram ba cloob...vaghti tu y bahs ya yadasht ya naghashi mikham chizi befrestam kode tasviri nemiad har cheghadam ruie taghire kod clik mikonam faiideii nadare khahesh mikonam zudi komakam konid "
امیر:
پست شده در تاریخ 2012/06/12, 14:38:27
" زمز دومم فعال نیست محدویت نقاشی دارم پطور وارد شوم ممنون سریع جواب میخوام .مرسی "
محمودنوری:
پست شده در تاریخ 2012/06/02, 17:23:37
" خیلی جاب بود فقط من دنبال یه فلش پلیرهستم که روی گوشیم نصب کنم "
فاطمه کاظمی:
پست شده در تاریخ 2012/04/08, 11:11:02
" از راهنماییتون ممنونم، فقط من میخوام پسوردمو تو کلوب عوض کنم، میشه کمکم کنین؟؟!! مرسی.. "
Amir M:
پست شده در تاریخ 2012/03/19, 20:50:42
" DS "
ریحانه:
پست شده در تاریخ 2012/02/23, 20:36:11
" سلام من هرچی سعی کردم تو کلوب عضو بشم نشد لطفا کمکم کنید "
yakoba:
پست شده در تاریخ 2011/11/22, 10:46:20
" میخوام تو کلوب دات کام عضو باشم و طریقه ثبت نام تو کلوب را بهم بگین ممنون میشم هرچه سریع تر بهتر بازم ممنون "
yakoba:
پست شده در تاریخ 2011/11/22, 10:45:48
" میخوام تو کلوب دات کام عضو باشم و طریقه ثبت نام تو کلوب را بهم بگین ممنون میشم هرچه سریع تر بهتر بتزم ممنون "
rezascorpion:
پست شده در تاریخ 2011/11/09, 15:23:25
" سلام دوست عزیز خوبی. من یه روش فهمیدم که ضعف کلوب رو نشون میده من نه هکر هستم و نه چیزی از هک سر درمیارم ولی مخم خوب کار میکنه و دوتا روش به ذهنم رسید که واقعا جالبه این روش رو من اسمشو انتی مسدود گزاشتم البته روش اول رو خیلیا بلدن ولی به من به خودم افتخار میکنم چون از کسی یاد نگرفتمش خودم یاد گرفتم روش دوم یکم پیچیده هست فک نکنم کسی بهش پی بده باشه شاید چون یه چیز به ظاهر مسخره و ساده بیاد کسی بهش دقت نکرده این روش انتی مسدود هست وقتی در کلوب های سایت کلوب دات کام عضو میشید و توصت مدیراون کلوب یا معاون هاش مسدود میشی به راحتی ازاد میکنی خودتو روش اول فقط برای اتاق گفتگوی کلوب ها میشه استفاده کرد ازش و من میخوام این روش ها رو اینجا بگم که مدیران سایت کلوب جلوشو بگیرن روش اول برای اتاق گفتگو هست :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: وقتی وارد اتاق گفتگوی یه کلوب شدین و توانستین متن بنویسین زود برین حذف عضویت بزنین و اگه کسی شمارو مسدود بکنه شما فقط از اتاق اخراج میشین چون شما عضو اون کلوب نیستید که بخواین مسدود بشین و با عضویت مجدد میتونین وارد اون کلوب بشین اما یه ضد این روش هم هست اینم میگم اینه که مدیر اون کلوب عضویت کلوبش رو تایید دار بکنه شما که مجدادآ عضویت میزنین رو خفت میکنه و راحت مسدود میشین و اما روش دوم : نیازی به حذف زدن نیست وقتی از اون کلوب مسدود میشین با استفاده از این روش به راحتی ازاد میشین حتی اگر عضویت رو تایید دار کرده باشن ولی این روش خیلی پیچیده هست پیچیده نیست ولی اینجوریم نمیشه توضیحش داد. "
mrd:
پست شده در تاریخ 2011/10/01, 07:59:48
" فقط میتونم بگم خوبه "
nobody:
پست شده در تاریخ 2011/09/05, 10:56:00
" با سلام هر كدوم از دوستان كه سورس این برنامه كه به زبان جاوا هست رو خواستن كافیه در نظرات درخواستش كنن تا براشون میل كنم. ممنون "
reza:
پست شده در تاریخ 2011/08/27, 18:34:20
" شما خیلی خوب و ساده مطالب را توضیح می دهید .بنده دانشجوی کارشناسی امار می باشم و درس پروژه را برداشته ام که درمورد براورد نقطه ای بیز با داده های فازی می باشد.و در پروژه ام به مشکل برخورده ام نسبت سامیش روی تابع عضویت های, عضو فضای فازی برای یک ایکس ثابت چه طوری حساب می شود.البته اگه ایمیل شما را داشته باشم توضیح بیشتری می دادم .اگه جواب را ایمیل کنید یه دنیا ممنون.با تشکر. "
maryam:
پست شده در تاریخ 2011/02/28, 19:26:17
" lotfan zod javabamo bedid "
maryam:
پست شده در تاریخ 2011/02/28, 19:25:38
" salam khaste nabashid aghaye mahmodi yan az aks eman dar face book soe estefade shode hame.man bayad chetori aksamo hazf konam? "
جواد:
پست شده در تاریخ 2011/02/21, 17:48:35
" سلام.چرا کلوب رو باز نمیکنه.هر کاری کردم باز نشد که نشد.هشدار میده.چیکار کنیم حالا!!!!! "
مهدی:
پست شده در تاریخ 2011/02/14, 22:44:44
" وااااااااااااااااااااااای.....!!!!!!!! فیلتر کردن رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟!! ک ! ث ! ا ! ف ! ت ! ا !! "
بیان:
پست شده در تاریخ 2011/01/18, 08:54:10
" لطفا زود جواب بدین مرسی از تون. "
بیان:
پست شده در تاریخ 2011/01/18, 08:52:49
" در ضمن از یکشنبه اینطوری شده 26/10/89 چیکااااااااااااااااارررررررررررررر کنممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ "
بیان:
پست شده در تاریخ 2011/01/18, 08:51:53
" سلام خسته نباشین آقا سیاوش من وقتی سایت کلوب رو تو نوار آدرس IE می نویسم هیچی نمیاره فقط یه صفحه سفیده. نمی دونم چشه فقط سایت کلوبم همینطوره لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم لطفا زود جواب بدین.مرسی "
امیر:
پست شده در تاریخ 2011/01/04, 22:45:11
" سلام . خسته نباشی آقا سیاوشمطالبت واقعا کار آمد هستن اگه میشه برنامه ای که برای تصاویر امنیتی کلوب نوشتی میل کن ممنون میشم. اگر هم تونستی یه آموزشی در مورد نوشتن روبات بزار. من که خیلی دنبالشم ولی خوب پیدا نکردم تا حالا "
bahman:
پست شده در تاریخ 2010/12/16, 10:53:02
" باسلام وخسته نباشيد مي بخشيد كه مزاحم وقت گرامي تون شدم من قبلا عضو كلوب دات كام بودم ولي بعد از مدتي كلمه عبور واسم رمزرا فراموش كردم اگه ممكنه كمكم كنيد تا بتونم وارد سايت محبوبم شوم از كمك تون خيلي خيلي ممنونم "
rana:
پست شده در تاریخ 2010/11/21, 04:01:47
" salam khobid khaste nabashid bebinid man ba shoma kareh khososi daram ageh mishe id cloob ya yahoo bedid "
آرمان:
پست شده در تاریخ 2010/10/31, 22:27:55
" سلام من نقاشیمو اشتباه زدم کلوبم باز نمیشه چیکار کنم؟ "
....:
پست شده در تاریخ 2010/10/20, 16:47:16
" میشه بگی چطورمیشه ای دی رو از لیست کلوب پاک کرد؟ "
وحید:
پست شده در تاریخ 2010/10/17, 00:59:24
" مردی بخدا "
رضا:
پست شده در تاریخ 2010/09/05, 16:08:42
" سلام لطفا كدها رو برام ارسال كنيد. خيلي علاقه به پردازش تصوير دارم (نه براي اسپم!!) ولي چيز زيادي نمي دونم ، خوشحال ميشم برام هر چي كد در اين زمينه و به خصوص به زبون php داريد بفرستيد سپاس "
وب سایت تبلیغاتی:
پست شده در تاریخ 2010/08/22, 19:52:44
" سلام به وب سایت ما هم سر بزنید www.tablighatagahi.com "
ali:
پست شده در تاریخ 2010/08/05, 17:06:26
" aliyousefi619@yahoo.com dada bia mano add kon ye soal dashtam azat "
علی:
پست شده در تاریخ 2010/07/03, 01:10:56
" سلام واقعا عالی دستتون درد نکنه ولی تو را خدا ما دانشجوییم توی خوابگاه سرور مان را فکر کنم دانشگاه بسته پنجره گفت و گو باز میشه ولی میگه سرور مشکل داره راهی برای گفت وگو هست ؟خواهشا کمک کنید به این ایمیل بفرستین ممنون "
cedar:
پست شده در تاریخ 2010/05/22, 10:05:49
" سلام ، باعث خوشحالی من هست که با همچین سایت خوب و پر محتوایی آشنا شدم ، تشکر بابت توضیحات کامل و ساده ی شما ، موفق باشید "
پرتقال آبی:
پست شده در تاریخ 2010/05/10, 15:32:21
" سلام خیلی خیلی خیلی خوشهال میشم سیاوش جان اون سورس بارکد خوان رو به من ایمیل کنی... ممنون Hamid_safari_021@yahoo.com "
الهیار:
پست شده در تاریخ 2010/05/06, 13:44:33
" به شدت کف می کنم از کارهات "
مدیر:
پست شده در تاریخ 2010/01/10, 11:56:35
" سلام می تونی این کد رو برام ارسال کنی آقا ارسال کنی ها نامردی نکنی:D "
alireza:
پست شده در تاریخ 2010/01/04, 13:17:12
" salam mishe chandta jameye majazi ke marofam nabashan ziad val moshkeli mesle face book nadashte bashan e-mail konid "
d.d.d.:
پست شده در تاریخ 2009/11/11, 09:05:31
" سلام مطلب تون خیلی جالب بودو بسیار مفید. یه سوال داشتم. راستش اعتماد زیادی به کلوب ندارم برا اینکه مدتی ه یه نفر که قبلا هم میشناختمش برام دوباره دعوتنامه ی دوستی فرستاده بود که منه ساده هم تایید کردم. ولی بعدش هر کاری کردم از لیست دوستانم حذف نمی شد. چند نفر رو همینجوری حذف کردم شد ولی اون نمیشد . پیغامی که میداد این بود دسترسی به این بخش امکان پذیر نیست انگار این من بودم که از بیرون میخاست به اون قسمت وارد شه خیلی برام عجیبه. بعد انگاری خودش حذف کرد نمیدوم . میتونه مخفیانه حضور داشته باشه یا هکم کنه . از این ادما هر چی بگی بر میاد از زور بی کاری چه کارا که نمی کنن. ممنون میشم جواب بدین. "
رامین:
پست شده در تاریخ 2009/11/06, 20:19:52
" اگه بشه منم اون کدرو می خوام، خیلی ممنون می شم. "
حسن:
پست شده در تاریخ 2009/09/15, 17:26:15
" سلام اگه میشه اون کد مربوط به نئو رو برام بفرستی hassan141989@yahoo.com بازهم ممنون "
سینا:
پست شده در تاریخ 2009/05/17, 02:07:11
" سلام . میشه سورس برنامه خوندن کدهای امنیتی رو برای من هم بفرستین . ممنون میشم . این کد ها امنیتی حال آدمو می گیره. "
roxana:
پست شده در تاریخ 2009/04/03, 07:56:38
" mamnoon,matlabe jalebi bood,etefaghan man mozooe projamo amniat too sithaye social network entekhab karde boodam,kheyli doos dashtam age mishe ye seri soal raje be hamin azatoon beporsam...emkanesh has? "
Seyyed Amin:
پست شده در تاریخ 2009/04/03, 02:19:54
" سلام من هنوز وقت نکردم متن رو بخونم اما ویدئو رو دیدیم می خواستم بدونم باچی فیلم بردادی کردی؟ "
shayan:
پست شده در تاریخ 2009/03/19, 11:35:48
" BISTE BISTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII "
محمد:
پست شده در تاریخ 2009/03/17, 15:51:13
" به نظر من کار خیلی ساده تر و مطمئن تر برای طراحان کلوب استفاده از session بود. تنها پارامترهایی که نیاز داشت در json قرار دهند، ID گیرنده پیغام و متن پیغام بود. بقیه اطلاعات مثل ID فرستنده و time stamp و ... باید سمت سرور ساخته شوند "
fantometkh:
پست شده در تاریخ 2009/03/05, 23:54:13
" eifal :* :) "
dostare neo:
پست شده در تاریخ 2009/02/28, 10:02:54
" راستي جديدا گفتگوي زنده كلوب عوض شده منم با شبكه ميام بالا و قادر به درخواست تنظيمات نيستم چطور ميتونم فعالش كنم ممنون "
dostare neo:
پست شده در تاریخ 2009/02/28, 10:01:33
" سلام آقا سياوش با اين اطلاعاتي كه ميدي معلومه كلي بارته دمت گرم خيلي خوشم اومد اميدوارم هميشه تو كارات موفق باشي كاش منم ميتونستم در محضرت يه چيزي ياد بگيرم خيلي علاقه دارم "
moji:
پست شده در تاریخ 2009/02/25, 02:41:54
" chera safheye goftogooye zendeam baz nemishe va inke panjereye gofogooye zende va azaye cloob ham baz nemishan "
ﺎﻣﻳﺭﻤﻬﺩﮮ:
پست شده در تاریخ 2009/02/17, 21:17:19
" من یك برنامه برای خواندن تصویر امنیتی سایت كلوب نوشتم، هر كدوم از دوستان كه سورس این برنامه كه به زبان جاوا هست رو خواستن كافیه در نظرات درخواستش كنن تا براشون میل كنم))))))((((((من اینو میخوام :( پدرمونو در آورده این کد تصویری !! اگه میشه واسه من میل کن خیلی لازمش دارم !! من همونیم که پروفایل سایفر روبات رو ساختم که اون بالا هم عکسشو گذاشتی !! اگه خواستی پسوردشم بهت میدم !! اون سورس رو بهم بده خیلی لازمش دارم :(:( "
شهاب:
پست شده در تاریخ 2009/01/16, 13:55:49
" Salaam, Man mikhastam bebinam code-e java baraye kari ke darmorede captcha kardid ro mitunam begiram? Mamnoonam "
امیر:
پست شده در تاریخ 2008/12/04, 21:20:51
" سلام. من می خواستم اگه میشه کد javaی اون برنامه تشخیص عکس رو می خواستم.اگه برام میل کنید ممنون میشم. یه سری سوال هم دارم که خصوصی ازتون می پرسم. چه وقتایی on میشید؟ ممنون بابت توجه. شب خوش. "
ناصر:
پست شده در تاریخ 2008/12/04, 12:30:15
" خیلی برام جالب بود، دونستن اینکه در ایران هم چنین اتفاقی میوفته خوشحال کننده است، امکانش هست سورس این موضوعی رو گفتی برای من هم بفرستی . سپاس "
yek cloobi:
پست شده در تاریخ 2008/12/04, 01:30:57
" salam lotfan ba bande tamas begird 09111348500 fayyazi "
امیر:
پست شده در تاریخ 2008/12/03, 19:57:22
" سلام منم اگه بخوام یه کاری کنم که ادد لیستم زیاد بشه باید چیکار کنم؟ میشه مثلا در قبال پولی که من به شما میدم تعداد ادد لیسته منو مثلا به 30.000 تا برسونید؟ آیا امکانش هست؟ این شماره منه 09192039785 ممنون میشم بیشتر اطلاعات به من بدید شما واقعا نابقه اید "
vahid:
پست شده در تاریخ 2008/10/09, 19:06:22
" salam siavash jan, mamnoon misham age source barnameyi ke goftio vasam befresti. "
rayan:
پست شده در تاریخ 2008/09/26, 08:23:06
" man khodam ba php tarahi site mikoam jaleb bood "
Hossain:
پست شده در تاریخ 2008/09/23, 00:20:34
" adam khof mikONe ina RO mikHOne:D MERC vaghgean:D "
توت فرنگی وحشی:
پست شده در تاریخ 2008/09/20, 22:29:30
" سیاوش تو مثل همیشه منو مجبور می کنی بخونم ! "
ابوذر:
پست شده در تاریخ 2008/09/17, 12:04:23
" مثلاينكه اين نظر ها رو هم خودت روبات كردي "
محسن:
پست شده در تاریخ 2008/09/15, 12:13:55
" كنجكاو جان خوب اين چه ربطی به ربات داره. تو كه عكستو گذاشتي توی پروفايلت يعنی قبول كردی بقيه ببينن عكستو يا سيوش كنند. با اين حساب به كل كلوب بايد اين نكترو گوش زد كنی. چون ممكنه از عكست يا اطلاعاتت استفاده كنند :))))) "
کنجکاو:
پست شده در تاریخ 2008/09/15, 11:47:29
" به نظرتون شما که اطلاعات 168 هزار نفر ور گرفتی و ذخیره کردی از کجا معلوم از عکس یا اطلاعات شون استفاده نکنی؟ البته ممنونم که اینو بیان کردی و باید به نظرم به درخواست دوستیها بیشتر دفت کنیم "
MKH:
پست شده در تاریخ 2008/09/14, 21:58:16
" خیلی مطلب جالبی بود!:D اگه میشه سورس این برنامه ی تشخیص تصویر رو برای من میل کن !:D "
hacker:
پست شده در تاریخ 2008/09/14, 16:06:26
" jalebe "
من نه منم !:
پست شده در تاریخ 2008/09/14, 14:30:12
" سلام نماز و روزه هاتون قبول باشه ( انشالله) آقا به وجود انسانهائي مثل شما افتخار ميكنيم. انشالله هميشه موفق باشين. التماس دعا .وخداحافظ "
Dijam:
پست شده در تاریخ 2008/09/14, 09:39:53
" سلام سیاوش ، نمی دونم از کی کلوپ رو میشناسی ، من از روزای اولی که راه افتاد ازش استفاده می کردم ، راه طولانی رو طی کردن تا به اینجا رسیدن ، بیشتر شبیه آزمون و خطا بود تا یه کار حساب شده!! اوایل باگ های وحشتناکی داشتن حتی تا یک سال پیش ، اما الان واقعا به ثبات خوبی رسیدن.... "
MAM:
پست شده در تاریخ 2008/09/14, 09:17:24
" سلام من يكي از كساني هستم كه شما يا شايد بهتر نئو من را در ليست دوستانتان خهود قرار داد واقعا وقتي اين را خوندم يك خورده ترسيدم چون من خيلي از اين جور چيز ها لطمه خوردم و تقريبا ديگه هيچ وقت طرف اينجور چيز ها نمي رم مي خواستم بدونم اين كه به كامپيوتر من يا بقيه افراد صدمه كه نمي زنه (الته ببخشيد اينجوري سوال مي پرسم) چون واقعا نميشه به اين جور چيز ها اطمينان كامل داشت ولي واقعا شما نابغه ايد اصلا اين چيز هايي كه گفتيد اصلا درك من ان را نمي كشيد ممنون از اطلاعاتتان "
فرامرز:
پست شده در تاریخ 2008/09/14, 03:54:50
" سياوش يه نمونس يه نمونه واسه همه ماها نمونش خيلي خيلي كم پيدا ميشه سياوش خيلي كارت درسته به خدا به تلاشت و به استعدادت غبطه ميخورم و خيلي خوشحالم كه تو ايراني هستي دمت گرم "
n3o:
پست شده در تاریخ 2008/09/14, 02:47:21
" خوب، اصلا از خوندن این پست تعجب نکردم. هر جاش که می خواستم شگفت زده شم، باز به خودم می گفتم، خوب این که چیزی نیست، سیاوشم بلده اینکارارو!!!... ولی یه تشکر بهت بدهکارم. اینکه خیلی بهم انگیزه میدی. از همون 4 - 5 سال پیش تا الان پیشرفتم به خاطر انگیزه دادنای تو بوده (البته باید بگم این یه ذره پیشرفت)...!!! "
امید پیله ور:
پست شده در تاریخ 2008/09/14, 01:52:33
" سیاوش جان دمت گرم خیلی باحالی <br> مثل اینکه خوش بختانه مسئولین سایت کلوب این باگ آخریه رو بستن :D "
bobjef:
پست شده در تاریخ 2008/09/13, 21:32:31
" آقا سیاوش مثل همه پروژه های قبلیت گل کاشتی. احسنت که توضیحات کامل دادی و مشتاقان این علم رو آگاه کردی. به امید روزی که برای ایران در جهان افتخار آفرینیات رو تکرار کنی "
فرزانه:
پست شده در تاریخ 2008/09/13, 18:31:35
" سلام من یه آدمیم که تا حالا فقط به سایتا مرفتم سر میزدم نگاه می کردم نظر میدادم....... و خلاصه یه مشت کار بیخود دیگه که توی این دنیای نت انجام میدادم ادعا میکردم از pc چیزی حالیم اما باید اعتراف کنم بعد خوندن این مطالب هنگ کردم که چقدر من خنگم بابا تو دیگه کی هستی!!!!! خیلی دوست دارم بیشتر در مورد این یه سری مسائل بدونم واقعا جالب بود مرسی از اطلاعاتتون همیشه موفق و پیروز باشین یا حق "
tst:
پست شده در تاریخ 2008/09/12, 11:05:43
" 12345667 "